Veelgestelde vragen

Vaak

Gestelde vraag

  • Hoe werkt Click & Collect?

    Nadat u het artikelen of de artikelen besteld heeft via de website, zijn ze voor u gereserveerd. U kunt op openingstijden zonder afspraak langskomen om uw bestelling af te halen.

  • Hoe lang duurt het voordat mijn artikel klaarligt?

    U krijgt een e-mail zodra het artikel voor u klaarligt in de winkel. 


    Bestelt u op woensdag t/m zondag tussen 12:00 en  16:00 uur, dan zal u bestelling binnen een uur klaarliggen.


    Bestelt u na 16:00 uur, dan zal het de eerstvolgende dag dat we open zijn (woensdag - zondag) vanaf 12 uur klaarliggen.

  • Wanneer kan ik mijn bestelling ophalen?

    We zijn open van woensdag t/m zondag tussen 12:00 en 17:00 uur. U hoeft geen reservering te maken, u kunt gewoon langskomen om uw bestelling op te halen.

  • Hoe lang wordt mijn bestelling vastgehouden?

    Uw bestelling wordt een week voor u gereserveerd. Lukt het u niet om uw bestelling binnen een week op te halen, neem dan contact met ons op.

  • Kan ik iets als cadeau laten inpakken?

    Ja, dat is zeker mogelijk. Bij het afronden van de bestelling kunt u dit aangeven in de opmerking. Heeft u meerdere artikelen besteld, laat ons weten of ze allemaal ingepakt moeten worden en zo niet, welke.

  • Hoe kan ik betalen?

    U betaalt bij het ophalen van uw bestelling. Dit kan contact, met pin of met creditcard.

  • Kan ik artikelen ruilen?

    Ja, dat is ook gedurende openingstijden mogelijk. Neem eerst even contact met ons op via telefoon, e-mail of het contactformulier, dan weten wij wat er aan de hand is. Als u niet direct iets anders kunt vinden, dan krijgt u een tegoedbon die in delen uit te geven is en onbeperkt geldig blijft. Bij een defect krijgt u uiteraard een vervangend artikel of uw geld terug.

  • Ik heb een andere vraag

    Hier vindt u alle manieren om ons te bereiken als u een vraag heeft.